OPERATIVNI MARKETING - Razvoj spletnih marketinških kampanj. Neposredno e-poštno trženje, SMS, guerilla.
ANALIZA: Izbira marketinške strategije in napredna študija trga / Analiza ciljne skupine in segmentacija trga / Raziskave trga, geografske, socio-demografske in psihografske analize / Kvalitativna in kvantitativna analiza privlačnosti povpraševanja in ponudbe / Študija konkurence in določitev kombinacije izdelek-trg.
OPERATIVNA IZBIRA: Študija dobaviteljev in življenjskega cikla izdelka (razvoj, upad, zrelost itd.) / Ocena možnih komunikacijskih akcij in operativne strategije / Ocena načrtovanih akcij redne komunikacije in primerjalne študije / Komunikacija podjetja, spodbujanje prodajne sile, iskanje strank / Študija podobe, kakovosti izdelka-storitve.
ORODJA: Operacije neposrednega pošiljanja, študija ciljne skupine in pridobivanje naslovov / Neposredno e-poštno trženje, študija komunikacije in upravljanje e-poštnih kampanj / Neposredno pošiljanje